Skip to content
משלוחים חינם מעל 300 ₪ 🎉 מינימום קניה באתר 180 ₪ להזמנה

Patron Mexico Culinary Week

לראשונה בישראל, ערך מותג הטקילה אולטרה פרימיום פטרון, שבוע קולינרי ייחודי המקדש את המטבח המקסיקני והטעמים של מרכז אמריקה. במהלך השבוע, הציג כל שף אורח את הפרשנות הייחודית שלו למטבח המקסיקני במסעדה בה הוא מתארח, תוך שילוב בין חומרי גלם מקומיים וייחודיים שהביא עמו ממקסיקו. בין המשתתפים: חואקין קרדוסו, תומס ברמודז וג’איר טלז ושלושה שפים מובילים מישראל – אסף דוקטור, מושיקו גמליאלי ועינב אזגורי.

 

הארוחות לוו בתפריט קוקטיילים עשיר וייחודי על בסיס טקילה פטרון שנרקח במיוחד עבור האירוע ביחד עם המיקסולוג אליעד זמיר, שגריר המותג פטרון בישראל. בנוסף, נערכה בבית רומנו פיאסטה מקסיקנית עם די ג׳יי אורח מיוחד ממקסיקו.

שבוע הקולינריה המקסיקני בחסות המותג טקילה פטרון הינו יוזמה של האוצרים הקולינריים השף אסף דוקטור (מסעדות ״דוק״, ״אייבי״, ״האחים״) בשיתוף עם אלון הדר וחמוטל איינהורן – כותבים וחוקרי אוכל המתמחים במטבח המקסיקני ובעלי הקייטרינג Tasty Events.

״המטבח המקסיקני עבר מהפכה בעשור האחרון ועלה על מפת הקולינריה העולמית עם מסעדות כמו פויול (Pujol), קווינטוניל (Quintonil) ולאחה (Laja) של ג׳איר טלז שממוקמות בטופ העולמי של עולם המסעדנות, אבל לא רק – במקסיקו היום יש לא מעט שפים ושפיות צעירים שלמדו במוסדות הבישול הטובים בעולם והתמחו במסעדות עילית מודרניות. באמצעות טכניקות הבישול שלמדו וחומרי גלם מקסיקניים מקומיים, הם נותנים פרשנויות ייחודיות למנות מקסיקניות מסורתיות בנות מאות שנים״ מסבירים אלון וחמוטל.

התמונות לפניכם…

 

                 

more

עוד ארועים שיכולים לעניין אתכם

שתפו