Skip to content
משלוחים חינם מעל 300 ₪ 🎉 מינימום קניה באתר 180 ₪ להזמנה

בקרדי לגאסי 2019 – חצי גמר

כאשר דון פקונדו בקרדי הקים יד ביד עם אשתו דונה אמיליה את חברת Bacardi, בעיר סנטיאגו שבקובה אי שם בשנת 1862, הוא לא חלם ש- Bacardi יהיה לאחד ממותגי האלכוהול הנמכרים ביותר בעולם. בחיפוש אחר משקה עדין, עשיר בטעמים וארומה בהשוואה למוצרי הרום הקיימים, החל דון בקרדי להתנסות עם שיטות מדעיות שונות לייצור המשקה הפופולרי. בקרדי גילה, שסינון הנוזל המופק ממולסה דרך פחם פעיל, הופך אותו לשקוף ונקי אך עשיר בטעמים ובעל תחושה חלקה.

 

כאחד ממותגי האלכוהול הנמכרים ביותר בעולם (על פי דו”ח IWSR) רום בקרדי הוא בין המשקאות שניתן למצוא בכל בר. בעל היסטוריה עשירה וקהל לקוחות נאמן הוא חולש על שורה ארוכה של קוקטיילים קלאסיים שהפכו להיות שם נרדף לאיכות, אווירה ואיזון.

כעדות לשורשיות המשקה בתעשיית האלכוהול עורך המותג תחרות בינלאומית אחת לשנה ומזמין ברמנים מכל העולם לנסות ולייצר מורשת חדשה. מורשת שהיא קוקטייל שינצח את מבחן הזמן.

 

בחודש פברואר השנה, התאספו בכירי תעשיית הקוקטיילים בישראל, ברמנים מובילים ומתחרים נרגשים להתמודד על הזכות להשתתף בגמר. המנצח בתחרות כולה, יטוס לייצג את ישראל בתחרות העולמית שנערכת השנה באמסטרדם. אל הגמר הוזמנו גם שופטים בינלאומיים: סנדרה לורנס וטאנוס פרונארוס ששפטו לצד נעה רוזין המקומית.

                                                                       

more

עוד ארועים שיכולים לעניין אתכם

שתפו