פסטיבל Cocktails 2019

ג'ק דניאל'ס, מותג העל מארה"ב, נוסד בשנת 1866 ושמר בקנאות על תהליכי הייצור, העידון בפחם עץ מייפל פעיל והבקבוק המרובע והאייקוני. עם השנים הפך המותג למזוהה עם תרבות הקראפט (craft), מלאכת יד השמורה לטובי האמנים. תוך שהוא שומר על תרבות הנובעת ישירות משריפת הפחם, העיירה לינצ'בורג שבטנסי, מוזיקת הרוקנרול והברביקיו המפורסם.

 

כדי לכבד את האני מאמין של ג'ק, נבנה מתחם רחב המציג את הצד המחוספס יותר של המותג. מכולה אדירה עליה הוצב DJ שניצח על הצלילים בפסטיבל, רפסודות עץ גסות, סולמות ואלמנטים מענף הבנייה. לצד התפאורה המהפנטת, שקשקו הברמנים קוקטיילים על בסיס שלושה מוצרים שונים ממשפחת המותג: ג'ק דניאל'ס טנסי דבש, ג'ק דניאל'ס טנסי פייר (קינמון) וג'ק דניאל'ס טנסי ריי.

 

        

במתחם סמוך, חגגו במותג הוודקה GREY GOOSE את השקתה של מהדורת הקיץ המפורסמת שזכתה לשם ריביירה. מקור השם, הוא הוקרה לתרבות צרפת והיוקרה של אזור הריביירה, עיירות חוף שהן מקום המפלט של עשירי העולם ואוהבי החיים הטובים. השנה, שיתפו ב- GREY GOOSE עם בית האופנה הפריזאי Maison Labiche ויצרו בקבוקים בעיצוב מיוחד לצד קולקציית קפסולה הנמכרת באתר החברה.

 

על מנת להגשים בצורה הטובה ביותר את מהות המהדורה, בחרו במותג גריי גוס לשכפל את מסעדות החוף המפורסמות מאזור ה-cotes d'or שבערים ניס, סן טרופה ואחרות. ברחבת המרינה בהרצליה, נפרשו משטחי דשא, יובאו צמחים אופייניים, ונפתחו שורה של כסאות ממותגים ומיטות אפיריון.

כל זאת לצד בר רחב ידיים שהגיש קוקטיילים על בסיס הוודקה בעלת הטעם הטוב בעולם – GREY GOOSE.

         

Share