מדיניות החזרות וביטולים

ניתן להחליף, להחזיר או לבטל הזמנת מוצרים עד 14 יום מרגע קבלת המשלוח כשהמוצר סגור ובאריזתו המקורית.

כל שעליכם לעשות הוא ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו בטלפון 050-8700888 ולתאם את מועד החזרת המוצרים למחסן או לבקש לבטל את ההזמנה במקרה והיא עדיין לא נמסרה.

במידה והחלטתם להחזיר פריט ואתם מעוניינים לקבל את כספכם בחזרה, יש להגיע עם המוצרים והחשבונית מס קבלה למרכז הלוגיסטי שלנו שנמצא ברחוב יד חרוצים 31, נתניה בימים א'-ה', בשעות 10:00-15:00.

לאחר ביטול / החזרת ההזמנה, תקבלו זיכוי כספי מלא בניכוי דמי ביטול בשיעור של 5% ממחיר ההזמנה או 100 שקלים חדשים, לפי הנמוך, בתוך 30 ימי עסקים מיום החזרת המוצר, בהתאם להנחיות חברת האשראי. הסיכוי יבוצע תמיד באותם תנאים בהם העסקה חויבה ולאמצעי התשלום ממנו בוצעה העסקה (אם שולם בתשלומים, הזיכוי יהיה גם הוא בתשלומים, אם שולם בכרטיס מתנה הזיכוי יהיה אף הוא בכרטיס מתנה וכן הלאה).

* החזרת מוצרים כפופה לשיקול דעתה של החברה, ובכל מקרה חובה כי המוצר הינו חדש לחלוטין, ללא סימנים, פגמים או מדבקות.

* לא תתבצע החזרת מוצרים ללא הצגת החשבונית המקורית להזמנה.
*איננו יכולים לקחת אחריות על עיכובים שקשורים לחברות השילוח השונות, אך זכרו כי לכל שאלה או בעיה, אנו זמינים בטלפון: 050-8700888 או בכתובת האימייל: contact@akkerman.co.il.
* לא ניתן להחזיר יין, שמפנייה, שתייה קלה ומשקאות אלכוהוליים שעשויים להתקלקל כתוצאה מחוסר שהייה בקירור.

הכתוב בלשון זכר אך מתייחס לשני המינים.