Skip to content
משלוחים חינם מעל 300 ₪ 🎉 מינימום קניה באתר 180 ₪ להזמנה

חצי גמר Bacardi Legacy 2017-2018

בתחילת חודש דצמבר התכנסה תעשיית האלכוהול וחיי הלילה לאירוע החצי גמר בתחרות Bacardi Legacy 2017-2018. טובי הברמנים והמיקוסולוגים, אנשי חיי הלילה, יבואני אלכוהול ואנשים שחיבה לקוקטיילים בליבם הדרימו ליפו על מנת לחזות ב- 10 הברמנים מתמודדים על מקום בגמר.

 

אחד אחרי השני עלו הברמנים מכל רחבי הארץ להציג לשופטות את הקוקטייל לגאסי שלהם. אחת מהשופטות זכתה רק בשנה שעברה בעצמה בגמר האזורי של Bacardi Legacy, לורתה טוסקה היווניה. היא הגיעה לארץ לשפוט בחצי הגמר האזורי של התחרות ולחור את ה- 3 שייצגו את ישראל בגמר האזורי. לצידה, עמדה שופטת נוספת שמקורתיה ברוסיה. אליזבתה אדבוקימובה היא יועצת בכירה בתחום האלכוהול, מפתחת קוקטיילים וזוכת הגמר העולמי בשנת 2013.

 

הקוקטיילים היו ייחודיים וסיפרו את סיפורם האישי של הברמנים בהשראת המותג בקרדי וסיפור חייהם של דון פקונדו בקרדי ואשתו דונה אמילה. פירות טרופיים, צמחי תבלין, ממרחים מתוקים ואפילו מי חומוס כל אחד בתורו היוו מרכיבים בקוקטיילים של המתמודדים.

 

אולם שלושה בלטו מעל כולם:

נדב אריאל

ברמן בבר 223 הידוע ברחבי הארץ והעולם בקוקטיילים המשובחים שלו. נדב יצר קוקטייל בשם FIRME על בסיס Bacardi כמובן עם שילוב טעמים של ערק וגויאבה.

אוראל לוי

ברמן ב- Imperial Craft Cocktail Bar שזכה לא מכבר בתואר אחד מ- 50 הברים הטובים בעולם, רקח את הקוקטייל RITUAL  כמחווה לריטואל הבוקר שלו עם אספרסו וקרם לוטוס.

ואחרונה חביבה, הייצוג הנשי היחיד בתחרות, זכתה איירין בנימין

איירין שמגיעה מבר הקוקטיילים המצויין זאלמה שבבאר שבע, יצרה שילוב מעניין עם סירופ יין אדום ומי חומוס בקוקטייל BACK TO BASICS.

 

הגמר האזורי יתקיים בחודש פברואר הקרוב באתונה שביוון. שלושת המתמודדים יטוסו לשם לייצג את ישראל לקראת הגמר העולמי שיתקיים במקסיקו סיטי, מקסיקו במהלך חודש מאי.

 

 

                                                  

more

עוד ארועים שיכולים לעניין אתכם

שתפו